HS-outdoorfair

• Menno Siemensma

Als het ‘gewoon’ gezegd zou zijn kan dat ook prima. Echter daar is hier geen sprake van, het is gewoon onbehoorlijk lomp wat sexyloops uitkraamt. Dat mag toch gewoon gezegd worden?

En doe het dan zelf, ja want als je zo goed bent kritiek te geven kan je vast ook wel wat verbeterpunten aandragen, constructieve kritiek noemt men dat ook wel. Zonder enige vorm van onderbouwing of wat dan ook heeft die post dan gewoon het niveau van een blatend schaap.

• sexyloops

verbeter punt was toch opstappen zou de vnv ten goede komen fossielen er uit vers bloed er in

• Bone F

Weet wat nou zo jammer is Bert de “jonge” generatie vv'ers hebben kennelijk weinig zin om een taak in een vv'vereniging op zich te nemen. Ook in mijn eigen club zijn het meest de 50+ers die de zaak draaiende houden. Dus hou op met je negatieve commentaar vanaf de zijlijn en stap het veld in en lever een bijdrage. Anders nog 1 spreekwoord voor je, de beste stuurlui………

Grtn Frans

• sexyloops

Is niet zo gek dat jong vv'er niet in wil stappen worden door fossielen niet voor vol aan gezien

En fossiellen verenigingen heb ik zat mee gemaakt staan nergens voor open eerst moet het vnv stoppen dan kan nieuwe generatie een doorstart maken

• Bone F

Hic finis fandi……….

Grtn Frans

• Arubaman

is dat een aanmelding?

Jij hebt duidelijk een andere kijk op zaken Bert!

Alhoewel, eigenlijk moet ik me niet met de discussie bemoeien. Ik was niet op de fair, heb zo te horen weinig “beurs” gemist. anderzijds is het altijd leuk om andere vissers te ontmoeten. Of dat nou aan de waterkant is, of bij een evenement.

• klaas

Altijd weer lachen hier,ik heb de vnv al lang opgegeven en nu als buitenstaander zie ik waarom.

Kijk eens naar wat ze doen,wat komt er opdagen bij een aktiviteit,het is toch om te lachen zo zielig.

Als er dan iemand terecht klaagt als zijnde bezoeker,dan word die aangesproken door de “moraalridders”die zich eerst even net zo gedragen als diegene die ze op dat gedrag willen aanspreken.

En maar blijven roepen “kan jij het beter dan,moet jij het gaan doen” als het beter kon hadden ze dat zelf toch wel gedaan,ze zijn toch niet gek bij de vnv.

Hoor van vnv leden geen geklaag dat het slecht was,als die gaan klagen zijn ze dom bezig en dat weten ze,je gaat je eigen gekozen bestuur toch niet afkraken???

Ik lees hier van vnv leden niets dan lof over hun vereniging,mooi toch zo.

• Bone F

Klaas en Bert het duo Pitt&Bull

• sexyloops

Hic finis fandi o nee toch niet komt vervolg van den dog bone

• sexyloops

he klaas er zijn ook leden die klagen zoals de topic starter ;)