HS-outdoorfair

• klaas

Mafkees ben jij nog steeds lid van de vnv ????

• klaas

Ken je zelfs niets originelers verzinnen als dit .

Misschien realiseer je nu waar je lid van bent,een glossyblad waarin zelfs amper nog reclame staat.

Een zogenaamde vereniging die zegt dat ze veel voor haar leden doet maar zelf niet kan beschrijven wat ze doen,vreemd.

Beste Bone F kunt mij vertellen wat u niet kan doen aan vliegvissen in Nederland zonder lid te zijn van de VNV en wat zijn u voordelen om wel lid te zijn van de VNV.

• sexyloops

leden hebben meer reden tot klagen toch ik betaal voor een duur vv blad had liever gezien dat het geld naar belangrijkere zaken ging maar zonder het blad haakt 80% af

leuk zo'n vereniging lijkt wel een boeken club hahaha

• sexyloops

nee Sander geen aanmelding ik hang tussen de fossielen en de jongeren in dus ook al te oud

• aftma4

Wordt tijd om hiermee te stoppen .vinden jullie ook niet ?

• Marten K

aftma4 Schreef:

——————————————————-

> Wordt tijd om hiermee te stoppen .vinden jullie

> ook niet ?

Waarom?

Er wordt niet gescholden o.i.d.

Woordgebruik is verder netjes.

Helaas kan ik me niet in de discussie mengen omdat ik er niet geweest ben, maar ook elders heb ik teleurstellende ervaringen gelezen.

Een verder nette discussie afkappen lijkt me niet bevorderlijk voor een bloeiend voortbestaan van de vnv.

Of moet er gestopt worden omdat er geen tegenargumenten zijn tegen Bert en Klaas?

• sexyloops

er moet gestopt worden om dat er enkele zijn die geen veren in de reet stoppen van de vnv

• Bone F

Die slaat niet op een dog bone hoor maar op de paar honderd “Bones” die ik inmiddels gevangen heb! :)

• Bone F

Veel info komt natuurlijk via dat mooie blad. Dat staat centraal in het VNV gebeuren. Ze kunnen natuurlijk niet aan ieders wensen voldoen maar ik ben ervan overtuigd dat ze een luisterend oor hebben en open staan voor liefst opbouwende kritiek. Een voorbeeld is de kritische noot van Leon Links in het laatste nummer. Ennuh Klas je hoeft geen u te schrijven hoor.

• Bone F

Bert die veren is dat geen ouder mishandeling:)

PS. Tijd geleden zoveel posts voor een topic.