Ik kon er niets aan doen maar toen ik hem met z'n moeder zag, moest ik gelijk denken aan Carla en Frank van Putten.: http://www.youtube.com/watch?v=DAX4Q5pXSL0&feature=PlayList&p=19681CB34998A928&playnext=1&playnext_from=PL&index=2
Heb het niet gezien, zag eind van de middag wel een vader z'n dochter of z'n jonge vrindin :-) op een grasveld de 1e beginselen van het vliegvissen bijbrengen.
't Wordt nog wat met al die voetballende en vliegvissende ladies!
Lekker hoor dat mooie weer, weer lekker naar buiten, zag de snoeken zich vanmiddag ook al verzamelen voor de groepsseks.
Grtz Tom
Mannen,
ook ik had een wat strakkere promotie van onze sport voorgesteld, maar vind wel dat er vreselijk negatief gereageerd wordt. Die Peter is en blijft vliegvisser en dus een soort van zielsverwant. Het feit dat er een hoop stuurlui aan wal staan met commentaar doet mij vermoeden dat er volgend jaar wel uit de kunst geworpen wordt op de talentenjacht?
Groetjes, Sander
Ben het wel een beetje met je eens Sander.. maar kun je verwachten natuurlijk…
Ik vindt wel dat ieder z'n ding moet kunnen doen…
Heb er toch wel met een beetje plaats vervangende schaamte naar zitten kijken… dat heb ik overigens wel vaker met dergelijke programma's.. hoe is het mogelijk dat er elke keer weer bergen “type-tjes” op af komen… voer voor psychologen..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?