Peter om 20 uur

• Inderk

Ik heb zelf zitten kijken met vrouw en kinderen.

En moet je wel gelijk geven dat er wel zeer negatief gereageerd wordt. Ook ik heb een beetje prematuur en een beetje kort door de bocht gereageerd. Mijn welgemeende excuses daarvoor!

Eerlijk = eerlijk. Die Peter kan meer met de vliegenhengel dan ik.

Maar ik had zelf ook een beetje meer gehoopt op een iets flitsender presentatie van het vliegvissen.

Maar dit soort t.v. is natuurlijk volksvermaak, en de mensen die iets “anders” zijn dan de doorsnee burger worden natuurlijk er uitgelicht en in het “zonnetje” gezet.

Je kan ook zeggen dat het dapper van Peter is dat hij het in ieder geval wel geprobeerd heeft. Want goed werpen is en blijft wel iets voor diegenen die talent en doorzettingsvermogen hebben.

• tom

Bedoel je de muziek of de vertolksters Sander? En er zijn inderdaad sinds een week 2 Tommen op het PB en het zou kunnen dat als de ene T. naar bed moet de ander er net uit komt :-). Misschien dat het gebruik van Tom en Tommy wat duidelijker zou maken wie er aan het woord is maar Tommy wil daar (nog) niet aan?

Misschien dat de oude Tom z'n pb naam dan maar moet aanpassen in Oom Tom of Tom SR !!

Gr Tom

• Marcel

Zit ik lekker aan de keukentafel te binden voor mij een prettige manier om de zaterdag avond door te brengen, vrouw en kinderen voor de buis……………………….

“Pappa een vliegvisser bij Holland got talent!!!!” gelukkig atenderen mijn kinderen me op alles wat met vliegvissen en/of binden te maken heeft, ik had wel eerder een voorstukje gezien maar niet meer aan gedacht.

Mijn eerste reactie, Shit hoe leg ik dit nu weer uit aan mijn collega`s en vrienden die het toch al een rare hobby vinden.

mijn tweede reactie ach het is een mooie hobby en Peter is er enthousiast over zoals wij ook allemaal zijn.

Conclusie: ik neem het maar met een glimlach in me op,

• joop

hoe groot wil je je hobby maken,en wie ben je om andermans vrijetijds besteding

af te kraken?

• Ger Schuit

En ik vond het eigenlijk nog wel leuk ook !

Volgende week salesmeeting, en ze weten natuurlijk allemaal dat ik vliegvis, misschien voor de zekerheid maar een hengeltje meenemen, lijkt me wel een aardige opener ;)

• eduard

geloof het of niet, het voer voor zieleknijpers dat is niet die Peter in het filmpje want die is erg duidelijk.

nee beste mensen U die reageerd, die is het voer.

bedankt voor Uw reacties

groetjes

• Peter (Webmaster)

Eigenlijk ook wel lullig, die Peter heeft echt zijn best gedaan en dan zitten wij die arme man een beetje af te kraken, sorry , ik neem mijn woorden terug.

Peter

• wampennings

zullen we een fan club voor hem gaan oprichten?…..

• Dion

He Drefter,

Bedankt voor het delen. Je moet wel ballen hebben om als Peter je kunsten op TV te vertonen. Paar jaar geleden was er ook zo'n clubje van Had Verheijen die allerlei trucs met de vliegenlat uithaalden op muziek.

You love it or you hate it.

Ik heb er in ieder geval veel van geleerd. Bij Had dan

Dion

• Rudy Monden

Heren,

Heeft iemand de gegevens van Peter, wil heel graag die variatie op de “(rug)rolworp” leren, dan kan ik zo meteen in Alaska zonnen en vissen tegelijk.

Maar ff zonder dollen, deze man heeft ongelofelijk veel plezier in wat ie doet en dat is natuurlijk de hoofdmoot.

Ik zou het hem niet nadoen, ten eerste kan ik niet zo gooien en ten tweede ga ik dat zeker niet doen voor een miljoen kijker.

Dus ik vind persoonlijk dat deze man een schouderklopje verdient, hetgeen ik zeker zal doen als ik hem ooit tegenkom

Geniet van het mooie weer en hopelijk de strakke lijnen…

gr Rudy