HS-outdoorfair

  • sexyloops

    Als dit alles is wat de VNV kan morgen maar opheffen en klaar met die mafklappers

    Zonde van de tijd en entree/parkeergeld

    wat een vreselijke afknapper voor de vliegvisser

    als dit de vervanger moet worden voor de flyfair heren vnv ga in hoekje zitten janken en stop binnen de vnv

  • Bone F

    Nou nou nou wel een beetje te heftige reactie. De mannen van he VNV doen erg hun vrijwillige best om er iets leuks van te maken. Dat dit concept geen gelukkige keuze is/was is volgens mij en mijn reisgenoten is wel duidelijk. Ik had het al helemaal met Maurik en heb met de VNV inbreng laten verleiden tot een bezoek maar helaas.

  • sexyloops

    Te heftig valt mee heb het nog netjes neer gezet gezien mijn gedachte over vnv

  • klaas

    Kijk dat is het voordeel als je geen lid meer bent van de VNV ,ik vind het geen geldverspilling meer (:P) want ik betaal niet meer voor die onzin.

  • inderk

    Wat zouden jullie er aan doen om het beter te krijgen Bert en Klaas?

  • sexyloops

    Niks die vnv fossielen wek je niet meer tot leven

  • Frank B

    Hallo Sexyloops,

    Ik ken je ( gelukkig ) niet persoonlijk, maar ik vind jouw manier van reageren beneden peil.

    De toon maakt de muziek en die van jou is, bijna in elke reactie, vals. Dit is zeker niet de eerste keer dat jij zo denigrerend uit de hoek komt.

    We willen allemaal graag genieten van onze hobby en de VNV doe hiervoor, met veel inzet in vrije tijd, zijn best. Wellicht heeft het niet aan de verwachting voldaan ( ik kan niet oordelen want ik ben niet geweest ) maar om de mensen alleen af te branden, vind ik echt niets.

    Pak de handschoen op en laat jouw ideeën maar horen, wellicht staan de beste stuurlui niet altijd aan wal….jij bent aan zet!

    Groet,

    Frank

  • sexyloops

    ze kunne een leuk blad maken maar fair nee en ik blijf lekker aan wal staan

    en mijn muziek is dus niks voor jou hahahaha

  • Foreldel

    De VNV is inderdaad een beetje achterhaalt. Ik heb veel respect voor de mensen die het blad maken en all andere activiteiten supporten. Maar het is allemaal weinig vernieuwend, niet gericht op andere generaties, weinig interactief, geen betrokkenheid, enzovoort.

    Je kan 10-tallen voorbeelden geven….

    Het is echt heel moeilijk om foto's of verhalen te delen met je mede leden or een verhaal. En dat onder andere waar het om draait in het (vlieg) vissen. Die stek map, goed idee. Maar waarom kan ik niet aan de waterkant op een knopje klikken op mijn smartphone, waardoor die stek met info worden gesaved en gedeeld. Foto erbij….. Je kan daaropvolgend bijvoorbeeld een mogelijkheid creeren om meer info uit te wisselen of een afspraak te maken voor een visdag, een hele rits aan coole mogelijkheden. Dit kan tevens voor de VNV een inkomsten bron zijn/worden.

    Zo'n fair, ik ben er niet geweest maar kan me er iets bij voorstellen. Klein dingetje…..Waarom maakt de VNV het zo “onbereikbaar”…. land van Maurik. Ik ken die omgeving enigszins en je hebt dus eigenlijk een auto nodig om er een beetje goed te komen. Ik citeer “De dichtstbijzijnde halte is op de Prinses Marijkelaan in Maurik. Vanaf hier is het ongeveer 17 minuten lopen naar het Park.” Jullie maken het niet makkelijk voor de gemiddelde jongere om dit te bezoeken.

    Ook dat hele sfeertje wat er daar gecreerd word trekt de vliegvisser van zeg onder de 45 (50?) niet echt, vermoed ik. Ik heb geen enkel moment gehad dat ik dacht, HE, ik ga.

    Dus ja, die kritiek klopt wel, naar ik lees was die Fair ook niet al te best. En als je op Reisverhalen klikt, op de vnv website kom je op een pagina met……. Nee.. geen reisverhalen, http://www.vnv.nu/index1.php?id=8.

    Dus tijd voor verandering.

    Toch?

  • Bone F

    Zonder die “fossielen” zou de vliegvisserij er niet zo voorstaan zoals die nu is. Ik zou zeggen spuug niet in de bron waarvan je gedronken hebt!!