als die het organisatie het al niet voor elkaar krijg de weg vrij maken waarom dan de vnv wel ???????
samen met zo'n org zou beter zijn vnv stelt niks voor
Waarom?
Ook ik ben al jaren geen lid meer van de VNV en bezoek ook geen beurzen meer,veel te veel van hetzelfde en nog duur bovendien.
Ik bind mijn vliegje en vang mijn visje hier en daar en ben veel in de natuur,klinkt misschien wat saai maar ik dacht dat het daar toch om begonnen was.
Zo nu en dan lukt het ook nog om iemand een beetje op weg te helpen met de materie want meestal is er aandacht genoeg van anderen
tijdens het beoefenen van deze hobby.
En wat het taalgebruik betreft ? Kan toch wel anders ook hoor.
Pffff wat een verhalen weer hier Franky uit z'n slof ooit, da's nieuw voor mij.
Maar wanneer is die andere ‘Fair’ in Zoetermeer aan de Noord Aa eigenlijk, daar was vorig jaar ook zo'n standje met die ouwe van de VNV, mijn zoontje staat weer te popelen om al die forellen weer in het grote meer los te laten, ver weg van die rookton hihi.
sexyloops Schreef:
——————————————————-
> kan ook niet alles weten ander had ik bij de
> fossielen club in bestuur gezeten
>
> maar dan nog zonde van de inspanning beroeps
> winnen het door slimmer gebruik van hun rechten
Dat is nu ook altijd het probleem, je roept maar wat zonder dat je alles weet. Als je niet de gehele situatie weet, zeg er dan ook niets over of niet in bewoordingen ‘dat het zo is’.
Ik was 1 van de vrijwilligers van de VNV. Zaterdag heb ik met beginners geworpen, zondag met beginners gebonden. Het was leuk om de mensen kennis te laten maken met het vliegvissen en voor velen ging een nieuwe wereld voor hen open. Enthousiaste reacties alom en aan de doelstelling van de VNV om beginnende vliegvissers en jongeren met het vliegvissen en vliegbinden kennis te laten maken is volgens mij ruim voldaan.
Het ligt eraan met welke intentie je naar de fair kwam. Als je dacht dat het een soort Fly Fair zou zijn dan zat je helemaal fout en die gedachte is dan ook niet terecht. Als je in de voorgaande jaren de fairs op het eiland hebt meegemaakt weet je ook dat het veel roofvis en niet plotseling een groot gedeelte vliegvissen kan zijn.
Als ik even vrij was ging ik bij de andere stands langs. Er was genoeg te zien wat je bij het vliegvissen kan gebruiken en vaak goedkoper dan bij de vliegviswinkel. Wat dacht je van haken, glitters en rubber legs die voor het roofvissen gebruikt worden. Prima spul voor snoekstreamers en veel goedkoper omdat er niet het predicaat vliegvissen op staat. Kijk eens goed naar de spullen die voor het karperen gebruikt worden en denk eens “out of the box”
Nou, ik heb mij prima vermaakt, heb nieuwe ideeën opgedaan en bij niet vliegvissen stands ook wat aparte spulletjes gekocht die ik bij het vliegbinden en vliegvissen ga uitproberen.
><(((*> Hafi
Heel leuk dat je je ook als vrijwilliger vermaakt hebt.
Ik ben geen lid van de vnv ,lees af en toe wel wat ze doen, op de vnv site liep zelfs een klok mee voor “het event de vnv fair”.
Als je dit dan zo terug leest en wat de doelstelling was van de vnv fair weet ik weer ff genoeg.
Nieuwe leden werven is prima maar maak dat dan ook openlijk kenbaar zodat mensen geen verkeerde verwachtingen krijgen.
Dat ze via hun lidmaatschapgeld betalen voor een ledenwervingsaktie onder de naam van de “vnv fair” horen ze pas ter plaatse of lezen ze na afloop pas.
Groot probleem binnen de vnv blijft dat om zaken openlijk bekend te maken,het liefst zou dat moeten gebeuren voordat er iets georganiseerd word.
Het is en blijft geld van leden en is het niet fair dat die daar ook inspraak in krijgen wat er met hun geld gebeurd,of stond dit al van te voren bij de jaarvergadering ingepland onder de regel: vnv fair voor werving nieuwe leden kosten ………dan heb ik niets gezegd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?